#11 - Rozmowy z psychopatami

Tak, to już dziś! Dzielę się z Wami moją opinią dotyczącą książki "Rozmowy z psychopatami" Christophera Berry - Dee od @wydawnictwoczarnaowca. Dziękuję serdecznie za egzemplarz 

Co byście powiedzieli na mroczne zakamarki psychiki najniebezpieczniejszych ludzi na świecie? Ta książka jest dla Was! Autor oprowadza nas po opisach bestialstwa, psychopatii, serwująca na koniec studium przypadku konkretnych psychopatów.
.
Muszę przyznać, że na początku książki trochę się wynudziłam. To przez natłok teorii wdrożonej przez autora, jednak jest ona niezbędna, aby móc razem z nim przeanalizować zachowanie psychopatów.
.
Bardzo podobało mi się to studium przypadku, na którym konkretnie poznajemy funkcjonowanie psychopaty. Byłam również zadowolona, ponieważ kilku z nich rzeczywiście pamiętam z wczesnych lat np. Pistoriusa. Jestem ciągle pod wrażeniem tego, jak wiele nie trzeba, aby dokonał się czarny i makabryczny scenariusz życia.

.
Warto sięgnąć po książkę dla zaspokojenia własnej ciekawości 😍
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Jamoniaa , Blogger