#7 - Piętno

Jak byście się czuli, gdy nagle dowiadujecie się, że macie rodzeństwo? Tak właśnie czuł się Igor Brudny, warszawski policjant.





Lubię tak dobre książki! 

W Zielonej Górze dochodzi do brutalnego morderstwa. Ginie dwóch mężczyzn, których zwłoki potraktowano w niespotykany sposób. Co ciekawe, na nagraniu z monitoringu pojawia się twarz Igora. Okazuje się, że to nie on, lecz mężczyzna bliźniaczo podobny do policjanta. Brudny wraca w rodzinne strony aby oczyścić swoje dobre imię, poznać swoją historię a przy okazji rozwiązać zagadkę. 

Rety, jakie to było dobre! Ta książka to porządny kryminał, który trzyma w napięciu do ostatniego momentu. Sam fakt, że kończąc książkę nie zauważyłam kiedy zapadł zmrok, mówi dużo o tej książce. Opisy morderstw są mocno realistyczne, powodując, że chce się to czytać. Oprawca jest bardzo brutalny w swoich działaniach. Podczas czytania nie raz podnosiłam głowę, aby przetrawić to co się w niej działo. Jednak nie jest to zwykły kryminał, bowiem dotyka tematów domu dziecka, pedofilii, bólu i żalu. W tym też zakresie znajdują się pobudki mordercy. Rozwiązanie zagadki przyniosły dopiero ostatnie strony, za co bardzo dziękuję! Nie lubię, gdy zaczynam domyślać się rozwiązania wcześniej, bo się nudzę :) Tutaj rzeczywiście oczy aż przykleiły mi się do czytnika :) Co mogę napisać jako podsumowanie? To świetny kryminał, który trzyma napięcie aż do ostatnich stron. Jestem pewna, że nie będziecie w stanie wcześniej przewidzieć zakończenia. Dziękuję @przemyslawpiotrowski i @wydawnictwoczarnaowca za taką dawkę emocji!

Książka jest już dostępna na Legimi! Polecam szybko odpalić aplikację i czytać! Nie żal mi ani minuty spędzonej przy tej lekturze!
Zamierzacie? A może czytaliście? Koniecznie dajcie znać! 

Czarna Owca - Home | Facebook

9 komentarzy:

  1. Książka na swój sposób bardzo ciekawa i możliwe, że kiedyś się na nią skuszę. Chociaż nie za często czytam takie książki.
    Pozdrawiam
    https://smallbookwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie zachęciłaś :) Z pewnością wezmę tę książkę pod uwagę

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie brzmi. :D niby opis był krótki, ale brzmi bardzo ciekawie. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna dobra opinia i tej książce ;) w sumie jestem zaciekawiona, ale nie wiem czy będę miała na nią czas

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją na czytniku, czeka na swoją kolej. Uwielbiam takie książki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie nie mam w planach tej książki, ale wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie nie planuję lektury, ale rozważę w przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za kryminałami, a z Legimi też nie korzystam, więc raczej zostawię ją dla osób, które lubią takie klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie ten tytuł i mam go na liście do przeczytania. Myślę, że się nie zawiodę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Jamoniaa , Blogger