#1 - Witam!

Cześć i czołem!

Witam Was bardzo serdecznie na moim książkowym blogu. Można nazwać to moim bookblogerem :) 

Raz już zaczynałam. Jeszcze zanim założyłam bookstagrama. Swoją drogą, zapraszam do niego:



PS. Wystarczy kliknąć w zdjęcie :)

Chcę tu rozbudować swoje możliwości fotograficzne, książkowe a także szkolić swoje umiejętności HTML. Jestem w tym obszarze samoukiem, ale wierzę że prowadzenie bloga pomoże mi osiągnąć pewny stopień moich umiejętności :) 

Wierzę również w to, że będziecie do mnie zaglądać, dyskutować i przy mnie trwać :) 

Do następnego!

Jamoniaa

ENG:

Hi and forehead!

Welcome to my book blog. You can call it my book blogger :)

I started once. Even before I set up the bookstagram. By the way, I invite you to him:



PS. Just click the picture :)

I want to expand my photographic and book abilities, as well as train my HTML skills. I am self-taught in this area, but I believe that running a blog will help me achieve a certain degree of my skills :)

I also believe that you will look to me, discuss and stay with me :)

To the next!

Jamoniaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Jamoniaa , Blogger